| Auteur |
Onderwerp  |
|
kodiakbeer
Senior Member

Netherlands
Berichten 1937 |
Berichten - 22 april 2007 : 12:04:08
|
Wilders is zelfs veel meer dan oke, hij is een ZEER groot man en geen SCHAAP zoals vele anderen,die louter uit angst voor hun loopbaan en inkomen precies datgene zeggen wat weer net binnen de grenzen ligt van het toelaatbare, als norm zodanig achterlijk gesteld in dit vreselijk zieke mislukte mult culti land.
Wilders zegt datgene wat ontzettend rechtvaardig is voor de Nederlander die jarenlang z,n rug heeft kromgetrokken voor de maatschapij, en ook rechtvaardig is voor buitenlanders die hier alleen de lusten willen,en de lasten bij de Nederlanders laten liggen.
Onverlaten als Marijnissen en Rossenmoller moeten uiteraard direkt het land verlaten, ze zijn de landveraders in het kwadraat,en een groot gevaar voor de Nederlandse identiteit normen en waarden.
We vonden het eerst nog wel vermakelijk al die Paraplutjes zo in de lucht, wisten wij veel dat er onder elk een zwaarbewapende Duitser hing. |
Bewerkt door - kodiakbeer on 22 april 2007 12:04:51
|
|
|
kodiakbeer
Senior Member

Netherlands
Berichten 1937 |
Berichten - 22 april 2007 : 21:57:50
|
Ja toch ?
We vonden het eerst nog wel vermakelijk al die Paraplutjes zo in de lucht, wisten wij veel dat er onder elk een zwaarbewapende Duitser hing. |
 |
|
|
eddie
Member

Berichten 166 |
Berichten - 23 april 2007 : 20:56:12
|
| Wie? |
 |
|
|
skipper
Master

Netherlands
Berichten 2023 |
Berichten - 23 april 2007 : 22:00:37
|
citaat: Geplaatst door kodiakbeer
Ja toch ?
We vonden het eerst nog wel vermakelijk al die Paraplutjes zo in de lucht, wisten wij veel dat er onder elk een zwaarbewapende Duitser hing.
Ach, Wilders heeft ook wel zijn ideeen, maar draaft een beetje door, je kan hem er goed bij hebben, als een soort raadsman, zoals ie was bij de vvd.
Ik zou hem nooit never niet aan de macht willen laten om ons land te besturen, want dan schiet ie nog al te kort
skipper
-----kijk vooruit, niet achterom.----- |
 |
|
|
Bernie
Master

Netherlands
Berichten 5104 |
Berichten - 24 april 2007 : 09:41:44
|
Laten we daarom ook blij zijn dat Peter Jan Balkenende nog steeds de leiding heeft. Anders was het een grote rotsooi geworden met die SP'er of PvdA'er aan de macht.
Als we denken dat het kabinet het nu al niet aan kan wat moet het wel niet zijn geworden met die andere "Knitwits" die denken dat ze touwtjes in handen kunnen houden. Laat Balkenende maar rustig zijn gang gaan, ik hoop alleen niet dat die Bos het te hoog in zijn bol krijgt als minister van financiele zaken (het lijkt me niet iemand die met geld om kan gaan, "but time will tell.) Laten we hopen dat het nu (zoals het er al gaat uitzien) de goede kant op gaat, en dat Balkenende gewoon zijn tijd mag uitzitten, hij is niet zo'n rotte appel zoals menig één denkt.
____"an eye for an eye leaves the Whole World Blind"____ |
 |
|
|
Sieds
Master

Netherlands
Berichten 3353 |
Berichten - 24 april 2007 : 09:57:03
|
We vonden het eerst nog wel vermakelijk die paar mensen, die een hekel aan buitenlanders hadden, maar toen dat aansloeg en de eerste moord-partijen over en weer plaats vonden, riepen er een heleboel: "Zo hebben we het niet bedoeld !!!" Maar daar hadden we toen niet veel aan.
This day is the first day of the rest of your life. |
 |
|
|
kodiakbeer
Senior Member

Netherlands
Berichten 1937 |
Berichten - 24 april 2007 : 19:54:11
|
citaat: Geplaatst door Sieds
We vonden het eerst nog wel vermakelijk die paar mensen, die een hekel aan buitenlanders hadden, maar toen dat aansloeg en de eerste moord-partijen over en weer plaats vonden, riepen er een heleboel: "Zo hebben we het niet bedoeld !!!" Maar daar hadden we toen niet veel aan.
This day is the first day of the rest of your life.
 Ik geloof dat er meer Nederlanders door buitenlanders worden vermoord of beroofd dan andersom, of moet ik anders maar eens naar een andere tv gaan uitkijken ??
Zelfs op Straat waar pietje bij staat 
 |
|
|
Sieds
Master

Netherlands
Berichten 3353 |
Berichten - 25 april 2007 : 00:17:12
|
Koop maar geen nieuwe tv, maar misschien kan je meer je best doen om de posten van anderen goed te lezen en te begrijpen. Jouw opmerking slaat n.l. nergens op. Dat ontneemt mij (en mij niet alleen, merk ik) de moed om een gesprek met je aan te gaan.
 |
|
|
kodiakbeer
Senior Member

Netherlands
Berichten 1937 |
Berichten - 25 april 2007 : 07:25:47
|
Wat weet jij nou van de oorlog, niets !!1 en die domme vergelijking van jouw slaat OOK helemaal nergens op,dus reageer dan ook niet op mijn posts.
Bewerkt door - kodiakbeer on 25 april 2007 07:26:25 |
 |
|
|
Sieds
Master

Netherlands
Berichten 3353 |
Berichten - 25 april 2007 : 09:21:46
|
Wat weet jij nou van de oorlog, niets !!1 en die domme vergelijking van jouw slaat OOK helemaal nergens op,dus reageer dan ook niet op mijn posts.
We vonden het eerst nog wel vermakelijk al die Paraplutjes zo in de lucht, wisten wij veel dat er onder elk een zwaarbewapende Duitser hing.
Voortdurend lever je het bew3ijs, dat je niet goed leest of niet goed nadenkt. De oorlog ? Ik denk dat het hebt over de 2e wereldoorlog. Die heb iki meegemaakt. En ik weet daar een heleboel van, want ik heb daar een studie van gemaakt. Zo weet ik bijv. het volgende. Inderdaad werd Nederland in al haar argeloosheid in 1940 in 5 dagen overlopen. Maar ironisch genoeg bleken de Duitse parachutisten-landingen op een grote mislukking uit te lopen. Want uitgerekend op dat punt reageerde het nederlandse leger allerminst argeloos. Die eenheden werden vernietigd of gevangen genomen. Wat jij onder elke post schrijft klopt van geen kant.
 |
|
|
questionman
Advanced Member

Netherlands
Berichten 569 |
Berichten - 25 april 2007 : 09:38:35
|
Wilders is zelfs veel meer dan oke, hij is een ZEER groot man en geen SCHAAP zoals vele anderen,die louter uit angst voor hun loopbaan en inkomen precies datgene zeggen wat weer net binnen de grenzen ligt van het toelaatbare, als norm zodanig achterlijk gesteld in dit vreselijk zieke mislukte mult culti land.
Wilders zegt datgene wat ontzettend rechtvaardig is voor de Nederlander die jarenlang z,n rug heeft kromgetrokken voor de maatschapij, en ook rechtvaardig is voor buitenlanders die hier alleen de lusten willen,en de lasten bij de Nederlanders laten liggen.
Onverlaten als Marijnissen en Rossenmoller moeten uiteraard direkt het land verlaten, ze zijn de landveraders in het kwadraat,en een groot gevaar voor de Nederlandse identiteit normen en waarden.
Wilders... Tsja... Gaat mij toch net iets te ver met zijn uitlatingen... Maar hij is de enige die zich uit durft te laten over die wantoestanden in onze (opgedrongen) "multi-culti" maatschappij...
Hoe is deze "multi-culti" eigenlijk ontstaan? Puur door de vraag vanuit het bedrijfsleven om goedkopere arbeidskrachten omdat de Nederlandse zelf te duur werden... Dus worden deze uit landen als Marokko & Turkije geronseld... Na enige jaren bleek blijkbaar dat het bedrijfsleven hun nieuwe aanwinsten (op één of andere manier) toch niet zo zagen zitten (misschien vanwege de totaal verschillende mentaliteit of aanpassingsproblemen, taalbarriëre & te grote cultuurverschillen)?
Toen het bedrijfsleven ze niet meer wilde hebben (de werkloosheid in die minderheids-groepen is behoorlijk hoog), moet de Staat (oftewel de belastingbetaler) voor de opvang opdraaien...
Toen bedachten ze in Den Haag om van Nederland een "multi-culturele" samenleving te maken, dan zouden de problemen (discriminatie, criminaliteit, fraude) vanzelf wel weggaan en zouden die "nieuwelingen" vanzelf worden geaccepteerd...
Vanuit het Haags Politiek Theater ontstond de geboorte van het woord "positieve discriminatie" (immers discriminatie op zichzelf is verboden of op z'n minst ongewenst)...
Die "nieuwelingen" worden dnakzij het nieuwe woord steeds meer voorgetrokken bij subsidie-projecten & meer geholpen worden bij het zoeken naar "fatsoenlijk" betaald werk...
Tsja... Dat lokt op den duur ontevredenheid uit bij de autochtone bevolking die meer en meer achter het net vissen... Daar speelt Wilders handig op in... Wie kan hem daar ongelijk in geven? Zijn aanhang groeit verder naarmate de ontevredenheid onde de bevolking toeneemt (en die zal blijven toenemen zolang Den haag de Nederlandse bedrijven één voor één aan het kapitalisme vanuit het buitenland overleverd) !!!
FEIT is echter wel dat de regeringen tot nu toe GROTE SCHADE aan Nederland hebben toegebracht !!!
TNT... Vanwege de concurrentie met buitenlandse ondernemingen in Nederland 1000.-en ontslagen... Wat was er mis met de postbezorging? Juist NIETS MIS MEE ZOALS DEZE WAS !!!
HOOGOVENS... Overgenomen door Britse CORUS en weer later overgenomen door een MEGA-bedrijf MITTAL / ISPAT...
ABNAMRO... Overgenomen door Britse BARCLAYS... 23.000 Ontslagen zullen volgen, waarvan een hoop in Nederland... Heveel verdienene de topmanagers hier ook alweer aan... Miljoenen!!!
KPN... Geprivatiseerd... 10.000-en ontslagen door een zekere Scheepbouwer die zichzelf miljoenen toebedeeld !!!
NEDERLAND in de UITVERKOOP, wat voor baantjes zijn de heren en dames politici in de EU beloofd om Nederland te verkwanselen?
Wat hett "RECHT om te STEMMEN" betreft... Veel keus is er niet, als je bedenkt dat zich steeds dezelfde leugenachtige partijen aandienen om uit te kunnen "kiezen"! RECHTSE sloopkabinetten of LINKSE fraude- en verspillingskabinetten... Of je nou door de hond of de kat gebeten wordt, de schade kan in beide gevallen aanzienlijk zijn!
Life is precious, don't waste it! |
Bewerkt door - questionman on 25 april 2007 09:40:03 |
 |
|
|
Sieds
Master

Netherlands
Berichten 3353 |
Berichten - 30 april 2007 : 23:20:25
|
Voortdurend lever je het bewijs, dat je niet goed leest of niet goed nadenkt. De oorlog ? Ik denk dat je het hebt over de 2e wereldoorlog. Die heb ik meegemaakt. En ik weet daar een heleboel van, want ik heb daar een studie van gemaakt. Zo weet ik bijv. het volgende. Inderdaad werd Nederland in al haar argeloosheid in 1940 in 5 dagen overlopen. Maar ironisch genoeg bleken de Duitse parachutisten-landingen op een grote mislukking uit te lopen. Want uitgerekend op dat punt reageerde het nederlandse leger allerminst argeloos. Die eenheden werden vernietigd of gevangen genomen. Wat jij onder elke post schrijft klopt van geen kant.
Ik herhaal het maar eens even, want ik hoor van Kodiakbeer helemaal geen reactie meer. Hoe moet ik dat opvatten ?
 |
|
|
Sieds
Master

Netherlands
Berichten 3353 |
Berichten - 09 mei 2007 : 15:30:21
|
Voortdurend lever je het bewijs, dat je niet goed leest of niet goed nadenkt. De oorlog ? Ik denk dat je het hebt over de 2e wereldoorlog. Die heb ik meegemaakt. En ik weet daar een heleboel van, want ik heb daar een studie van gemaakt. Zo weet ik bijv. het volgende. Inderdaad werd Nederland in al haar argeloosheid in 1940 in 5 dagen overlopen. Maar ironisch genoeg bleken de Duitse parachutisten-landingen op een grote mislukking uit te lopen. Want uitgerekend op dat punt reageerde het nederlandse leger allerminst argeloos. Die eenheden werden vernietigd of gevangen genomen. Wat jij onder elke post schrijft klopt van geen kant.
Ik herhaal het nog maar eens, want nog steeds krijg ik van Kodiakbeer helemaal geen reactie meer. Hoe moet ik dat opvatten ? Een grote mond opzetten, maar als het er op aan komt is mijnheer niet thuis ? Ik zou, als ik je was, in ieder geval dat onderschrift maar eens veranderen, want dat vind ik beledigend voor de nederlandse soldaten, die deze "zwaarbewapende Duitsers" met sukses hebben bestreden.
 |
|
|
Theoo
Advanced Member

Netherlands
Berichten 931 |
Berichten - 25 mei 2007 : 21:36:43
|
Kodiakbeer is al net zo "oké" als Wilders...
|
|
kodiakbeer
Senior Member

Netherlands
Berichten 1937 |
Berichten - 26 mei 2007 : 11:56:49
|
Op domme berichten reageer ik niet. vergeten hoeveel nederlanders zich aanmelden destijds bij de SS Nederland was een naiefe onbetrouwbare aanfluiting destijds de moedige echte verzetstrijders ten spijt
ANNO 2007 claimt iedereen verzetstrijder te zijn geweest 
 |
|
|
Mrs
Master

Netherlands
Berichten 18812 |
Berichten - 26 mei 2007 : 12:12:43
|
citaat: Op domme berichten reageer ik niet.
Dus wel. 
Met dat laatste moet ik het wel eens zijn. |
 |
|
Onderwerp  |
|