Opinieland discussie forum
Opinieland discussie forum
Intro | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Opinieland Forum
 Media, Nieuws, Radio, TV
 Wilders is OKE
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 35

franciscus001
Senior Member

Berichten 1209

Berichten - 10 maart 2010 :  17:10:39  profiel weergeven  Reageer met citaat
citaat:
Franciscus.You're so full of crap.En totaal niet onder de indruk.

En wij zijn idem niet onder de indruk. Ik zie geen enkele PVV-lafbek mijn wijk betreden. Want het blijven immers anonieme angsthazen. Jouw Nederland bestaat niet en zal ook nooit bestaan.
Naar boven

Mayflower
Member

Netherlands
Berichten 388

Berichten - 10 maart 2010 :  17:29:19  profiel weergeven  Reageer met citaat
Ik snap niet waarom er in Almere zo moeilijk gedaan wordt om met de PVV samen te gaan in het gemeente bestuur, zo doen zij net zo hard mee aan groeperingen uitsluiten als waar die zeflde partijen zo fel tegen zijn.
Alleen omdat de PVV een hoofddoekjes verbod heeft als belangrijk punt?
Als de PVV dit werkelijk door wil voeren zal de PVV toch naar de rechter moeten en dan is het snel gedaan met dat rare verbod, elke rechter zal dat afwijzen.
De PVV weet heus wel dat er geen enkele kans is om zo een verbod in te voeren, geeft alleen maar aan dat ze niet willen regeren, wat eigenlijk weer kiezersbedrog is.

Ik vraag mij trouwens echt af hoe Wilders het zal doen als raadslid in Den Haag, hij loopt daar een aardig risico om zijn geloofwaardigheid te verliezen wanneer hij en de PVV leden er een zooitje van maken, wat weer zijn uitwerking heeft op de landelijke verkiezingen.

We wachten het maar af.

Bewerkt door - Mayflower on 10 maart 2010 17:30:16
Naar boven

Enigma
Senior Member

Netherlands
Berichten 1310

Berichten - 10 maart 2010 :  17:35:40  profiel weergeven  Reageer met citaat
Haha,dat is wat ik even wou horen.Je trapt wel heel eenvoudig in het aas.Je zet alleen je zelf maar voor schut.

edit** was voor franciscus.

Bewerkt door - Enigma on 10 maart 2010 17:36:18
Naar boven

Enigma
Senior Member

Netherlands
Berichten 1310

Berichten - 10 maart 2010 :  17:39:57  profiel weergeven  Reageer met citaat
citaat:
Geplaatst door Mayflower

Ik snap niet waarom er in Almere zo moeilijk gedaan wordt om met de PVV samen te gaan in het gemeente bestuur, zo doen zij net zo hard mee aan groeperingen uitsluiten als waar die zeflde partijen zo fel tegen zijn.
Alleen omdat de PVV een hoofddoekjes verbod heeft als belangrijk punt?
Als de PVV dit werkelijk door wil voeren zal de PVV toch naar de rechter moeten en dan is het snel gedaan met dat rare verbod, elke rechter zal dat afwijzen.
De PVV weet heus wel dat er geen enkele kans is om zo een verbod in te voeren, geeft alleen maar aan dat ze niet willen regeren, wat eigenlijk weer kiezersbedrog is.

Ik vraag mij trouwens echt af hoe Wilders het zal doen als raadslid in Den Haag, hij loopt daar een aardig risico om zijn geloofwaardigheid te verliezen wanneer hij en de PVV leden er een zooitje van maken, wat weer zijn uitwerking heeft op de landelijke verkiezingen.

We wachten het maar af.

Je hebt gelijk.Al die angst voor de PVV is ongegrond.
Naar boven

Mayflower
Member

Netherlands
Berichten 388

Berichten - 10 maart 2010 :  18:15:26  profiel weergeven  Reageer met citaat
De angst wordt mede gevoed door de media, dus ik denk dat het wel meevalt.

Idioten zul je altijd houden, dus ook onder zowel de voorstanders als de tegenstanders van Wilders/PVV.
Onder voetbalsupporters heb je ook aardig wat malloten (lees hooligans) zitten, moeten we nu opeens ook het voetbal afschaffen?
Er zijn zelfs idioten die kinderen aanvallen als er een sneeuwbal op hun auto gegooid wordt.
Mafkezen vind je in elke laag van de samenleving en dat heeft niet eens altijd met intelligentie te maken, ook snuggere mensen doen rare dingen.
Naar boven

franciscus001
Senior Member

Berichten 1209

Berichten - 10 maart 2010 :  18:18:36  profiel weergeven  Reageer met citaat
Erg naïef. Veel nederlandse burgers zijn die arrogante blanke cultuur in Nederland meer dan zat. Zij zeggen kom maar op! Zij hebben volkomen maling in wat Wilders roept. Wilders verandert dus niets.
Naar boven

kodiakbeer
Senior Member

Netherlands
Berichten 1937

Berichten - 10 maart 2010 :  18:20:29  profiel weergeven  Reageer met citaat
citaat:
Geplaatst door franciscus001

citaat:
Franciscus.You're so full of crap.En totaal niet onder de indruk.

En wij zijn idem niet onder de indruk. Ik zie geen enkele PVV-lafbek mijn wijk betreden. Want het blijven immers anonieme angsthazen. Jouw Nederland bestaat niet en zal ook nooit bestaan.

Jouw wijk ?,wat is dat een bonte verzameling kartonnen dozen
klinkt vreemd wellicht, maar ik zal altijd CDA stemmen,
maar jij en je wartaal maken het wel heel verleidelijk om helemaal voor Wilders
te gaan,bovendien maakt jouw standpunt en zienswijze het voor vele andere allochtonen volledig kapot.
je weet niet goed waar je over praat maar je haalt goed en fout ietwat door elkaarelkaardoorellelkaar
Gasten als jij dragen meer bij om op wilders
te stemmen dan een horde noordafrikanen

Doodstraf kan uitkomst bieden
Naar boven

franciscus001
Senior Member

Berichten 1209

Berichten - 10 maart 2010 :  18:30:15  profiel weergeven  Reageer met citaat
Ach, steeds datzelfde cliché dat iedereen naar Wilders rent. Ze hebben nog steeds zo'n grote anonieme waffel, die PVV-schaapjes. Ik ben in mijn wijk nog nooit een PVV-er tegengekomen. Dat zegt voldoende.
Naar boven

Mayflower
Member

Netherlands
Berichten 388

Berichten - 10 maart 2010 :  19:10:27  profiel weergeven  Reageer met citaat
Het leuke van onze politieke keuzes/voorkeuren is dat wij het onderling ongelofelijk oneens met elkaar kunnen en mogen zijn.

Het zal altijd een onderwerp blijven waarin niemand ook maar 1 mm zal wijken van zijn/haar standpunt.
Naar boven

kodiakbeer
Senior Member

Netherlands
Berichten 1937

Berichten - 11 maart 2010 :  11:51:32  profiel weergeven  Reageer met citaat
Maar het is afgezien van culunborg te rustig
omdat ze die stinkende bacterien strenger aan gaan pakken,da.s wel
grappig, maar dat wil elke politieke partij, zelfs Halsema wel zo vlak voor de verkiezingen
weet niet of het domme volk daar intrapt

Het klinkt nogal bruut maar selecteren is volgens
mij echt de enige oplossing.
Wat hier is kan blijfen MITS
Vreemde ideen omtrent gezelligheid,en het koninkrijk Nederland gelijk d,r uit !
Aantoonbaar gevaarlijk,vergassen ! want er lopen hier toch
nog een aantal die scherp in de gaten moeten worden gehouden
omdat de speeltuin regels krijgt,en da,s niet wat ze voor ogen hadden.

Vergassen staat overigens niet in het progammaboekje
van CDA of PVV maar de energierekeningen doen anders vermoeden

Doodstraf kan uitkomst bieden

Bewerkt door - kodiakbeer on 11 maart 2010 11:55:56
Naar boven

Enigma
Senior Member

Netherlands
Berichten 1310

Berichten - 11 maart 2010 :  12:07:14  profiel weergeven  Reageer met citaat
Het gaat hier al geeneens meer om het innemen van een standpunt.Als je geweld zou moeten gebruiken om je mening te bewerkstelligen is dat toch diep triest te noemen.

Bewerkt door - Enigma on 11 maart 2010 12:09:24
Naar boven

franciscus001
Senior Member

Berichten 1209

Berichten - 11 maart 2010 :  15:28:44  profiel weergeven  Reageer met citaat
Nee, de PVV roept juist geweld op. Het is zéér naïef te veronderstellen dat je als partij stelselmatig burgers kunt blijven beledigen. Of men het ermee eens is of niet, er lopen veel burgers in Nederland rond die Geert Wilders willen vermoorden. Dat is geen speculatie, maar een gegeven feit die ook Wilders erkent. Daarom wordt Wilders ook 24 uur beveiligd en zal hij nooit meer normale dagelijkse vrijheid kennen. Daarom gaat Wilders ook zo ver met zijn uitspraken, want hij heeft niets meer te verliezen.

Nogmaals, de PVV heeft nu amper een gezicht. De gezichten die in de media komen zijn steeds van dezelfde politici, die overigens streng worden beveiligd van onze belastingcenten. Stel dat ze straks met 24 mensen in de kamer komen. Dan krijg je al een grotere groep mensen die continu beveiligd dienen te worden. Dadelijk vertegenwoordigd de PVV twee grote gemeenten. Deze raadsleden zullen ook beveiligd moeten worden. Dus opnieuw blijft de vraag hoe haalbaar dit in de praktijk nog is voor onze veiligheidsdiensten.

Wat mij opvalt is dat Wilders eigen kamerleden moest inzetten om in Almere en Den-Haag de kar te trekken. Nu gaat Wilders zélf in de Haagse gemeenteraad zitten. Waarschijnlijk omdat hij gewoon geen mensen kan vinden. Want als PVV-er met een gezicht verwordt je voor sommigen radicalen als een target, leuk of niet. De meeste PVV-brulboeien roepen zich schor op forums e.d. maar in de door hun verfoeide wijken zie je ze nergens. Want ze blijven liever anoniem. Ik blijf dit een opmerkelijk fenomeen noemen en ik ben nieuwsgierig waar dit naartoe leidt. Want roepen is één ding, maar iets concreet in daden weten om te zetten een ander.

Naar boven

Enigma
Senior Member

Netherlands
Berichten 1310

Berichten - 11 maart 2010 :  19:10:27  profiel weergeven  Reageer met citaat
Onzin.Wilders geeft zijn mening en heeft nog nooit tot geweld opgeroepen.Als mensen daar kiezen om daar achter te staan,heb je gewoon pech,dat hoort bij onze democratie.Als een ander dat met geweld wil beantwoorden zegt dat meer over hun dan over Wilders.Wie een ander wilt leren kennen,moet eerst zichzelf leren kennen.Een oude wijsheid.Veel van Wilders standpunten zijn juridisch al geeneens haalbaar en moet een meerderheid voor worden gevormd,die nooit door de andere partijen gesteund zullen worden.Daarom is de angst ook onterecht.Tja,en over de beveiliging.Het is aan de andere kant ook triest dat politici die bepaalde onderwerpen aankaarten zo streng beveiligd moeten worden.En met de dood moeten worden bedreigd.Kennelijk hebben we dan geen vrijheid van meningsuiting meer.Laat staan over andere vrijheden die bedreigd worden.Natuurlijk heeft Wilders wel wat te verliezen.Hij heeft zelf ook een gezin.
Naar boven

franciscus001
Senior Member

Berichten 1209

Berichten - 12 maart 2010 :  08:04:10  profiel weergeven  Reageer met citaat
Je kunt niet stelselmatig burger blijven beledigen en hun op hun afkomst en geloofsovertuiging binnen de samenleving uitsluiten. De witte autochtone nederlander zal moeten accepteren dat het hetzelfde Nederland deelt met moslims. Niemand staat hier boven de ander. De PVV maakt wél dit onderscheidt en zet hiermee kwaad bloed bij veel nederlanders. Elke potentiële PVV-bestuurder maakt zich hiermee tot een publiekelijke target. Het is ongelooflijk naïef te veronderstellen dat Wilders geen geweld uitlokt.

Ik ben inmiddels idem omgegaan voor het belgische cordon-sanitair. Zeker nu de PVV in zowel Den-Haag als Almere blijft vasthouden aan hun ronduit verwerpelijke ondemocratische ideeën. De PVV is een ernstig gevaar voor Nederland te noemen en dit gevaar moeten we met alle middelen bestrijden.
Naar boven

Cheesed
Member

Netherlands
Berichten 200

Berichten - 12 maart 2010 :  08:59:01  profiel weergeven  Klik om Cheesed's MSN Messenger adres te zien  Reageer met citaat
De wereldbevolking groeit netto met 75.000.000 per jaar. Dat is plus/minus 1 miljard in 10 jaar. Dat is een verdubbeling in 2050, en in 2200 heeft ieder hoofd van de bevolking slechts 1 m2 leefruimte. Óf we wennen alvast aan die gezelligheid, óf we beginnen heel snel aan een ruimtevaart programma. En daarnaast vergaat over 2 jaar de wereld, dus wat zullen we ons druk maken (haha).

Aan niets komt geen eind

Bewerkt door - Cheesed on 12 maart 2010 09:11:33
Naar boven
Pagina: van 35 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
Opinieland discussie forum © SSI Europe Naar boven
  Snitz Forums 2000