Opinieland discussie forum
Opinieland discussie forum
Intro | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Van de redactie
 Mededelingen van de redactie
 Forum Updates & Mededelingen
 Forum gesloten
 Printer versie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

admin.
Opinieland Administrator

Berichten 21

Berichten - 11 juni 2007 :  11:06:12  profiel weergeven
Ik ben inmiddels begonnen (nog) wat kleine veranderingen aan te brengen in het forum; reken in de toekomst op wat kleine veranderingen in jullie vertrouwde omgeving. Ik hoop dat het zo allemaal wat overzichtelijker wordt.

admin.
Opinieland Administrator

Berichten 21

Berichten - 27 juni 2007 :  10:05:06  profiel weergeven
Om het een en ander te testen en het forum wat levendiger te maken is er een extra subforum toegevoegd. Veel plezier ermee
Naar boven

Administrator
Opinieland Administrator

Netherlands
Berichten 126

Berichten - 27 juni 2007 :  15:07:37  profiel weergeven  Bezoek Administrator's homepage
Ik ben ook bezig de "archief" sectie wat aan te passen.
Binnenkort zul je daar niet meer in topics kunnen reageren. Nieuwe threads maken in de open fora kan altijd gewoon natuurlijk. Drie nog actieve lifestyle threads heb ik naar het nieuwe subforum verplaatst.

Reacties of ideeën kun je kwijt in het feedback forum natuurlijk.

Opinieland Administrator
Naar boven

Administrator
Opinieland Administrator

Netherlands
Berichten 126

Berichten - 04 juli 2007 :  10:21:08  profiel weergeven  Bezoek Administrator's homepage
Het archief is nu gesloten, nieuwe topics kunnen natuurlijk nog steeds in de andere subfora gemaakt worden.

Opinieland Administrator
Naar boven

Administrator
Opinieland Administrator

Netherlands
Berichten 126

Berichten - 12 maart 2009 :  13:59:41  profiel weergeven  Bezoek Administrator's homepage
Forumsplitsing om Nieuwsmedia wat te splitsen van andere culturele uitingen.

Opinieland Administrator
Naar boven

Administrator
Opinieland Administrator

Netherlands
Berichten 126

Berichten - 09 juli 2009 :  09:41:47  profiel weergeven  Bezoek Administrator's homepage
Als in een dag tijd ineens verschillende nieuwe gebruikers ineens dezelfde merknaam gebruiken in posts valt het wel héel erg op. Zeker als je onder een andere naam vanaf hetzelfde IP op jezelf gaat reageren.
Niet meer doen dus!

Opinieland Administrator
Naar boven

Administrator
Opinieland Administrator

Netherlands
Berichten 126

Berichten - 03 mei 2010 :  12:42:22  profiel weergeven  Bezoek Administrator's homepage
Om het een en ander wat onder controle te houden heb ik ten eerste een aantal topics gesloten en tevens herrie/h@rrie geband. Dat Harrie veel topics opent en overal op reageert was al bekend, maar er is geen reden hem daar nog extra mee uit te dagen.

Opinieland Administrator
Naar boven
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Forum gesloten
 Printer versie
Ga naar:
Opinieland discussie forum © SSI Europe Naar boven
  Snitz Forums 2000