| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
marie45
Stagiere
Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 04 april 2008 : 14:01:44
|
Ik vraag me af welke simplistische geest zulke vragen stelt: Ben je voor Wilders of Balkenende. Alsof het niet mogelijk is het met beiden niet eens te zijn! Wat krijg je vertekende opinies door zo de vraag te stellen! Marie45 |
M.Arentshorst |
|
|
eddie
Member

Berichten 166 |
Berichten - 04 april 2008 : 14:07:32
|
| Als het er zo staat ja. Maar waar? en hoe? |
 |
|
|
martinhondaesi
Senior Member

Netherlands
Berichten 1802 |
Berichten - 04 april 2008 : 16:12:40
|
| Idd wie heeft die vraag gesteld? |
 |
|
|
Sieds
Master

Netherlands
Berichten 3353 |
Berichten - 04 april 2008 : 20:21:46
|
| Als je wilt kiezen, wordt dat niet bepaald door de keuzemogelijkheden, die er zijn, maar die je ziet. |
This day is the first day of the rest of your life. |
 |
|
|
Yggdrasil
Stagiere
Netherlands
Berichten 9 |
Berichten - 08 april 2008 : 19:32:33
|
Kijk, sieds, je bent een persoon naar mijn hart! Nou ben ik wel benieuwd naar wat je mening dan wél is, marie 45, en de rest die heeft geantwoord ook trouwens.
Nou houd ik me opzich niet zo veel bezig met politiek, wel de grote lijnen natuurlijk, omdat ik vind dat het allemaal maar aan een zijden draadje hangt. Vooral in Amerika lijkt het allemaal een grote samenzwering te zijn van mensen die grotendeels niet weten wat er overal écht aan de gang is, en dat ook niet willen. Eigen hagje boven alles. |
"Gij zoekt naar logica in een wereld waarin de enige garantie tegen het gebruik van kernwapens is dat er kernwapens bestaan."
- Gabriel Laub
|
 |
|
|
irishfan
Stagiere
Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 13 mei 2008 : 16:54:06
|
ik vind dat leiderschap behoort aan degene die heeft bewezen waardig te zijn ons te leiden. iedere persoon zal een calculatie maken van de kandidaten(onderbewust) en zal daaruit een soort lijst krijgen van minpunten en pluspunten,en uit die lijst komt een cijfer en als dat cijfer van wilders hoger is dan dat van balkenende dan zal wilders onze leider worden.en deze punten zijn niet alleen zijn gedachtes en prioriteiten maar ook zijn uiterlijk zal meespelen(alleen dan wel minder dan de belangrijkere punten).
en nu even aan Yggdrasil,die laatste zin interreseert me nu eigenlijk al jaren. over het eigen hachje,ik ben er van overtuigd dat elke stap die we zetten,elke keuze die we maken we doen om ons eigen hachje te redden. dat de reden van de mensheid,eigenlijk van elk organisme is om zich voort te planten en voor de rest weg te kwijnen in de aarde. alleen het voor het voortplanten moet er een geschikte partner zijn en daar begint de over en weer strijd van schoonheid.want het mannetje probeert zich zoveel mogelijk voordelen toe te eigenen om het beste uit te komen voor het vrouwtje en vica versa omdat daar het beste nageslacht uit zou komen dus eigenlijk doen we allemaal alles om ons eigen hachje te redden alleen die amerikanen zijn zo dom om het openlijk te laten merken.
groeten shawn
groeten irishfan |
 |
|
|
leytje
Stagiere
Berichten 5 |
Berichten - 18 juni 2008 : 12:18:27
|
geen van beiden |
 |
|
|
Bernie
Master

Netherlands
Berichten 5104 |
Berichten - 18 juni 2008 : 15:13:55
|
Balkenende met een beter team achter hem, op dit moment zijn er TE veel koninkrijkjes binnen het regime / regering. niemand werkt samen en dat is een zwakke schakel. Balkenende heeft hemzelf nog niet kunnen bewijzen domdat die hofnarren zoals de leiders van de PvdA, SP, en Groenlinks... alleen voorzichzelf werken..
Of willen we dat die eikel van een Bos de staatskas weer laat leeg lopen? |
"Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid" ! |
 |
|
|
Youssef.
Stagiere
Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 11 juli 2008 : 20:32:52
|
Het punt is, als je voor Wilders kiest kies je ook maar voor 1 onderwerp.
Islam!
En als jij de moslims zoveel aandacht gunt ( Ookal is het negatief ) Ga dan je gang! Maar misschien moeten we eerst naar onszelf kijken voordat we oordelen. En niet iedereen als moslim zien als diegene zwart haar heeft en een baard.
Trouwens die "kut" marokanen op de hoek van je achtergestelde wijk zijn geen moslims in mijn ogen. En Mohammed B leest niet in de Koran dat hij Theotje moet vermoorden hoor.
Aldus, Mijn Visie! |
<center>Beoordeel nooit voordat je de hele Situatie kent!</center> |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|